Ja!
Zijn ze volop mee bezig. 1 toren is geloof ik al zogoed als klaar. Ben in maart nog in NY geweest.

Toegevoegd na 2 minuten:
Btw het is niet op dezelfde plek maar wel in de buurt.
Op de oude plek is een memmorial waar ze rodnleidingen geven en daar zitten 2 kuilen.

Toegevoegd na 2 uur:
Het nieuwe wtc blijft wel uit 1 gebouw bestaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartstikke bedankt! dan weet ik dat ook weer?

Andere antwoorden (1)

Plannen zijn er niet, maar de kans is wel klein. Het WTC stond midden in NY. Nu is er een gedenkplek op de plek waar het WTC stond. Als een nieuwe gaan bouwen doen ze dat niet op die plek. Dan moet het ergens aan de rand van de stad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja er staan nu 4 nieuwe gebouwen... En dat is het nieuwe WTC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij zijn ze al bijna klaar inderdaad. Ook staan ze op dezelfde plek waar het voormalige WTC ooit stond.