Hoe kun je andere mensen vinden in de stad die de zelfde afkomst hebben?

Ik ben Russisch en het zou leuk zijn als ik iemaand anders kon ontmoeten die ook Russisch is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk bestaat er een vereniging voor Russen in Nederland.
Ik ken in elk geval wel iemand die lid is van een Irakese vereniging; het zou kunnen dat zoiets ook wel bestaat voor mensen uit andere landen. Ik kwam wel deze website tegen van een instelling die wat dingen organiseert voor Russen:
http://www.rusland.net/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=45&Itemid=58&lang=nl

Het beste antwoord

Vele landen hebben speciaal eten .
Zoek in jou geval een winkel waar zij Russisch eten verkopen .
En vraag dan of zij vele Russische klanten hebben .
Een soort Russische toko .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk geeft de gemeente deze informatie niet, dus daar zal je niets mee opschieten.
Misschien kun je briefjes ophangen in bijvoorbeeld winkels en buurtgebouwen, scholen waar inburgeringscursussen worden gehouden of in een bibliotheek. Als je dat in het Russisch doet zal iemand uit Rusland dat kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via de Russische kerk kom je zeker met mensen uit rusland in contact zeker met pasen en want er zijn genoeg russen in nederland/belgie misschien dat je denkt alleen de oudere generatie maar die hebben kinderen en kleinkinderen en ik weet dat deze generatie regelmatig contact met elkaar hebben

Toegevoegd na 1 dag:
misschien heb je hier dan iets aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Umm de meeste Russen gaan niet naar de kerk dus ik denk niet dat we een russische kerk in de stad hebben ofzo. Ik wil een site weten waar je een stad intypt ofzo en dan zie je russische mensen die in je stad wonen