Hoe zijn de honden kennels in safari park beekse bergen?

Ik ga vandaag met een paar vriendinnen naar beekse bergen, en ik heb gelezen dat er een kennen is met als borg 10 euro, kan iemand me aub vertellen hoe het geregeld is met die honden kennels? Daar mee bedoel ik als ik voor bvb 3 uur weg ben wordt hij nog uitgelaten of zit hij dan 3 uur lang in een klein hokje ? Ik wil alleen weten hoe de voorzieningen daar zijn. Alvast bedankt en ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg in iedergeval dat jou hond goed geënt is, wellicht is dat een vereiste, maar ik geef het je als tip. Vaak zijn dit soort opvang niet op de hoogte van bepaalde richtlijnen......

Antwoorden (1)

Ik ga er van uit dat je je hondje inmiddels ongeschonden terug hebt gekregen ;)
Dergelijke kennels staan onder redelijke toezicht, niet alleen van instanties maar ook van het publiek.
Dus mag je er redelijkerwijs er van uit gaan dat ze de boel goed geregeld hebben.