Hoeveel kost een mani/pedi-cure in Turkije? Ik wil een beetje in schatten hoeveel 1 yetileh eigenlijk waard is (minder dan een euro,

Maar wat je er mee kan kopen enz. Snapt iemand me? Haha

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Een mani- en pedicure hebben wij 20 TL betaald.
We gaan steeds bij dezelfde en krijgen daardoor al een "normale" prijs.
Als ze u zien komen als toerist kan het best he dubbele zijn.

Yetel zoals u schrijft bestaat niet meer, dat was sinds 1/01/2005 tot 31/12/2008 de benaming voor Yeni Türk Lirası = YTL en Yeni betekend nieuw.
Die werd gebruikt toen men die zes nullen laten vallen heeft.

Nu is het terug gewoon Turkse Lira, TL maar met dezelfde waarde, enkel dat woord Yeni = nieuw ging eraf.
1 Euro = +/- 2,2 TL, exact is dit nu vandaag 2,257 of
0,443 Tl = 1 Euro.