Waar kan je het goedkoopst een begravenisverzekering afsluiten?

Heb het niet echt breed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kun je het beste vergelijken op onderstaande link want het ligt aan je leeftijd en wat je wensen zijn.

http://www.independer.nl/uitvaartverzekering/intro.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ik heb nog nooit van gehoord,je kunt gerust vergelijken en anders heb je nog meer vergelijkingssites als je even googled.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LGA: iemand die het niet breed heeft kan niet voor een begrafenis sparen. Je moet dat geld nu eenmaal volgende week ook hebben en voor je die 6000 (?) bij elkaar hebt ben je zo jaren verder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder weet je dat je een begrafenisverzekering eens zult gebruiken en dat weten de verzekeraars ook, daarom lijkt zo'n verzekering zo duur maar je verzekert je voor het feit dat je ook volgende week onder een auto kunt liggen in plaats van dat je met 110 's nachts plotseling het hoekje om gaat. Verzekeren voor brand is anders, dat overkomt niet iedereen en daarom lijkt dat in verhouding zoveel goedkoper. Juist als je het niet breed hebt is zo'n verzekering gunstig, als je toch wel genoeg op de bank hebt staan natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk denk ik dat niet, maar het is onzin om te denken dat je 50 jaar kunt sparen, als je bedenkt hoeveel mensen eens in hun leven gaan lenen (en nee, dan bedoel ik geen hypotheek) is het te gek voor woorden dat iemand dan wel 50 jaar lang een tientje per maand gaan sparen. Beter is dan om tot je wat ruimer komt te zitten dus wel een verzekering te nemen, een man van 18 betaalt bij de eerste link die ik probeerde nog geen 7 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ook het risico niet nemen om zelf te sparen.
Stel dat je een tientje per maand spaart,is 120,- per jaar.
Hoe vaak gebeurd het niet dat mensen de oudere leeftijd niet eens halen en dan moet de familie er maar voor opdraaien. Ik heb het hier van dichtbij meegemaakt,te laag verzekerd en zie dan het bedrag maar eens bijeen te krijgen en daarbij zou ik een ander niet met dit probleem willen opzadelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt heksje en maria, helemaal eens met jullie!