Je kunt bewust of onderbewust veel aan iemand denken. Je kunt door toeval of via een gedachtenlink aan iemand denken.
Dan is het zeer goed mogelijk, dat deze persoon in je dromen terugkomt.
11 jaar geleden
Uit het oog, uit het hart zegt het spreekwoord. Maar je kan dat omdraaien. In het oog, in het hart: je denkt heel vaak aan die persoon en daarom droom je van hem/haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haat, liefde, vriendschap er kunnen allerlei redenen zijn.
Veelal komt het door dat deze persoon een bepaalde indruk op je hebt gemaakt, dit kan een positieve maar natuurlijk ook een negatieve indruk zijn.
Al deze indrukken worden in je droom verwerkt en heeft verder niets met persoonlijke gevoelens te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je in je onderbewuste veel met die persoon bezig bent. Op de een of andere manier doet hij of zij er voor jou toe. Dat kan positief zijn, maar ook negatief. De inhoud van de droom zal jou dat wellicht duidelijk maken. Het zegt echter meer over jou dan over die persoon. Jij bent in je slaap bezig om gebeurtenissen die je hebt meegemaakt te verwerken.
Amadea