Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben weerwolven ooit bestaan?

Hebben ze ooit bestaan of zijn het fabels en sprookjes? Of bestaan ze misschien nog steeds? Waar leefden ze en hoe leefden ze?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk niet. Is gewoon een fantasieprodukt net als zoveel wat je tegenkomt in sprookjes en fabels.
Probeer je eens in te denken hoe dat in werkelijkheid zou moeten gaan, dat iemand binnen enkele ogenblikken verandert: waar komen die nagels, dat haar etc allemaal vandaan, hoe kan de botstructuur wijzigen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee ze hebben nooit echt bestaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw is opgegroeid in Transsylvanie en garandeert me dat weerwolven nooit hebben bestaan, en dat ook vampieren in de vorm die hollywood ons wil vertellen niet bestaan. (vampieren: Mensen die bloed drinken) bestaan trouwens wel; Zie in Samburu de krijgers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weerwolven bestaan net zo goed als nachtvlinders, onweersvliegjes regenwormen en nachtuilen.
Weerwolven vallen onder de Therianthropy half mens half beest en met de huidige genetische manipulatie makkelijerk te realiseren dan je denkt.
Toch denk ik dat de weerwolf berust op een verkeerde interpretatie van de ziekte Hirsutism waarbij een abnormale hoeveelheid haar te zien is op het lichaam en het gezicht van mannen en vrouwen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, weerwolven hebben nooit bestaan.
Er waren wel psychisch gestoorde mensen, of mensen met een haargroei ziekte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding