Waar vind je informatie over drugsgebruik onder gehandicapten?

waar vind je informatie over drugsgebruik onder gehandicapten?

Toegevoegd na 1 minuut:
verslaving aan medicijnen kan hier ook onder vallen. Bijvoorbeeld verslaving aan ritalin.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om alle soorten gehandicapten. Zowel lichamelijk, verstandelijk, visueel als meervoudig gehandicapten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Steeds meer verstandelijk gehandicapten krijgen verslavingszorg:
http://www.zorgwelzijn.nl/web/Actueel/Nieuws/Steeds-meer-verstandelijk-gehandicapten-krijgen-verslavingszorg.htm
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ andere gehandicapten kunnen op dezelfde manier geholpen worden als mensen zonder handicap/beperking