Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je huisdier aan een boom knopen en vervolgens op vakantie gaan. Gebeurt dat écht ? Of is het in de praktijk alleen maar een zielig verhaaltje ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
558

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dit gebeurt echt, helaas!
Vorige week nog de dierenpolitie in onze regio gesproken die toch weer meerdere dieren hadden moeten oppikken. En ja, sommige daarvan waren echt letterlijk aan een boom gebonden! De dierenpolitie belde onze dierenartspraktijk in een poging eigenaren te achterhalen aan de hand van bepaalde kenmerken van de dieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jammer genoeg maar het gebeurt echt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan de overvolle asiels in de zomer te zien, gebeurt het echt. Misschien niet aan een boom gebonden, maar wel uit de auto gezet en dat soort ongein.
Op de prijs van een vakantie kunnen toch bij sommige mensen geen kosten ingecalculeerd worden voor de hond of kat
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
Ja hoor, er zijn genoeg zieke mensen die zo'n huisdier in het begin wel leuk vinden, maar als ze voor een bepaalde periode weg willen dumpen ze ze gewoon. Ik weet niet precies waarom, omdat ik er zelf niet bij kan. Maar waarschijnlijk vinden ze een verblijf te duur, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding