Hoe krijg ik mijn gratis speaker met de drie bussen pringles die ik heb gekocht?

Ik heb vandaag 3 bussen pringles gekocht en een formulier ingevuld op de site en heb vervolgens een e-mail gekregen met een PDF bestand, maar ik kan dit PDF-bestand niet openen? Er staat dat het niet geopend kan worden omdat het bij het verzenden van de e-mail niet goed gecodeerd is.. Ook op mijn ipad kan ik deze pdf niet openen... Hoe zorg ik ervoor dat ik toch een bestand krijg die ik kan openen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou vragen of ze het nog eens opsturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier hetzelfde probleem.
Als je een antwoord weet hoor ik het graag.
't lijkt wel of dat pdf-bestandje leeg is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe geen moeite voor deze speakers. Verleden jaar was dezelfde actie.
Zoals je begrijpt uit mijn reactie ben ik nog in afwachting van deze speakers