Wat kun je het beste doen indien je een conflict met de klantenservice van IKEA hebt?

De problemen rondom een aankoop, levering en montage van meerdere meubelen worden naar mijn mening, door de klantenservice niet naar behoren opgelost.

Kan ik de directie van IKEA daar over aanschrijven?
Is er een e-mailadres van die directie bekend?

Welke wegen kan ik nog meer bewandelen, om oplossingen voor de problemen af te dwingen?

Ik denk niet gelijk aan rechtszaken en dergelijke.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In de link staat in duidelijke stappen wat je het beste kan doen. Een brief schrijven Termijn stellen om het probleem op te lossen. Wat de eventuele oplossingen kunnen zijn en welke rechten je hebt. Ik kan niet vinden of Ikea is aangesloten bij een geschillencommissie, dat kan je evt nog proberen als bovenstaande niet lukt.

Bronnen:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_ov...

Je kunt altijd een brief schrijven met daarin het probleem en daarin een termijn stellen waarin ze moeten reageren en/of actie van hun verwacht. Bijvoorbeeld: binnen 3 weken na dagtekening van deze brief verwacht ik een oplossing van u, zo niet volgen er andere stappen. Je gaat dan niet meteen juridische stappen ondernemen, maar geeft ze een bepaalde tijd om met een oplossing te komen. Dit is legaal en mag volgens de wet. Zo heb je later ook bewijs dat je al iets ondernomen hebt en dat zij het hebben laten afweten. Ik heb geen e-mail adres kunnen vinden van het hoofdkantoor, maar wel een postadres met telefoonnummer: Hullenbergweg 4, 1101 BL Amsterdam Zuidoost, Noord-Holland t: 020 5643888 Veel succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100