Zijn de winkels vandaag open in het centrum van arnhem?

Op internet staat van niet, maar zag op winkel ruiten bij sommige winkels een briefje hangen dat ze wel van 12 tot 17 open zijn. Nu twijfel ik. Wie weet het zeker???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

In Presikhaaf zijn de winkels vandaag open. Ik weet niet of ze allemaal open zijn, dat kan ik op die site niet zien.
11 jaar geleden
De Bijenkorf is open in Arnhem. Denk dat sommige winkels open gaan en andere gesloten blijven.