Kunnen mannen beter een mop vertellen dan vrouwen?

Of wordt het van een vrouw minder geaccepteerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mannen kunnen inderdaad beter moppen vertellen. Op een of andere manier komen ze beter over.

Ik denk dat mannen veel beter een mop vertllen dan vrouwen. Want mannenn voegen soms wel andere dingen er bij. En dat maakt de mop nog leuker...

Nee hoor, dat heeft niets met geslacht te maken.

Mannen kunnen dat meestal beter... Alles wat onzin is kunnen mannen beter, religies beginnen, geen enkele vrouw is ooit daaraan begonnen, dus alle onzin-zaken, daar zijn mannen beter in... Maar de echte zaken, zoals houden van, trouw zijn en kinderen opvoeden, dat kunnen vrouwen als de beste... Sorry mannen, jammer maar waar...

Vind ik niet. Vrouwen kunnen het ook vaak leuk brengen, ik denk niet dat het afhankelijk is van het geslacht, de manier van vertellen is het meest belangrijk. Als een vrouw een stand-up comedy doet kan ik daar ook vaak goed om lachen!

Absoluut! Hoe kan een vrouw nou iets vertellen wat ze zelf niet eens begrijpt?!

Ja bij de meeste mannen komt het over het algemeen droger over! En sommige vrouwen kunnen het weer beter dan een man.

Ha, die Taurus; Over het algemeen vind ik inderdaad mannen de betere moppenvertellers. Mijn tante van 80 is in dit geval de uitzondering die de regel bevestigt.