Kan ik bij DAS een bijstandsverzekering afsluiten terwijl ik al een conflict heb waar ik hulp in wil hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is net zoiets als bidden tot God als je dik in de problemen zit, terwijl je daarvoor nooit gebeden hebt of in hem geloofd hebt.

Het beste antwoord

Nee, je kunt geen rechtsbijstandsverzekering voor het lopende conflict afsluiten, maar je kunt wél gebruik maken van DAS Prepaid: http://www.das.nl/prepaid-rechtshulp

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je gebruik maakt van Prepaid en sluit ook een rechtsbijstandsverzekering af, dan krijg je een flinke korting!
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt wel een verzekering afsluiten, maar niet meer voor het lopende conflict. Een inboedelverzekering verzekert ook geen huis dat al in brand staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan wel een verzekering afsluiten.maar ze helpen pas na een half jaar na je lidmaatschap
Bronnen: