Waar komt dit vandaan waar is dat feestje hier is dat feestje?

Ik bedoel waar is dat mee begonnen. Ik hoor dat wel eens als grapje maar waar is dat nou van weg?:P:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Zie de video voor je antwoord! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke video??

Andere antwoorden (2)

In de après-skihut hit traditie is dat een hit geweest van De Pitaboys. Zoals jouw vraagstelling doet vermoeden óók uut Twente weg!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het Noorden van Nederland komt men ook ergens weg ;)
Ik ken het van een nummer van Paul de leeuw, van de cd 'pump up the valium':

Annie de Rooy geeft een feestje, en haar man Bob mag niet komen. Bob gaat op zoek, en zingt dus: 'Waar is dat feestje', terwijl Annie zingt: 'Hier is het feestje'.