Bijna alles. De vraag is alleen waar je nog voor wordt aangenomen (wegens gemiddeld hoger verzuim en meer vrije dagen).

Met die 40/45 jaar werkervaring zou je precies moeten weten welke functies voor jou geschikt zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Beetje koerieren is vaak een nuttige baan. Af en toe een ritje door het land, en kan vaak met de eigen auto! Zorgt er meteen voor dat de autorijkwaliteiten niet verslappen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzichter bij het Nationaal Nederlands Openluchtmuseum te Arnhem...

Dat lijkt me een uitstekende baan voor iemand met een stukje levenservaring...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt een beetje aan het werk wat je in het verleden gedaan hebt. Ik heb er zelf ook weleens over nagedacht ( ben tenslotte al 33) en denk dat 60+ ers binnen bedrijven een goede rol kunnen spelen als adviserend persoon of proces controleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de kleinkinderen passen
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom die min? Er zijn heel veel grootouders die het heel leuk vinden om kinderen op te vangen. Sommige ook niet, maar het is niet verplicht ofzo.
Gewoon het wek,dat ze voor die tijd ook hebben gedaan!
Of heb je het idee,dat als ze eenmaal die leeftijd hebben bereikt ze gelijk beginnen te dementeren?Wat ik eigenlijk mis in jouw vraag is de aanvulling:En mogen ze ook nog seks hebben?

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt dan n u nog maar 17 jaar zijn maar ook voor jou(hoop ik) komt die tijd en als ze dan deze vraag stellen,zul je denken: Wat bedoelt ze met zo'n vraag,ik kan toch nog alles!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Postbezorger
schoolkinderen vervoeren
mindervaliden vervoeren
maaltijden rond brengen
krant/folders bezorgen
boodschappen bezorgen
honden uitlaat sevice

http://www.50pluscarriere.nl/
http://www.55plus-uitzendbureau.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan:

http://www.65plus.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al het werk is geschikt voor degene die er geschikt voor is. Je leeftijd doet er niet toe. Het hangt van je kwaliteiten en ervaring af en niet of je man, blond, 65, of 1,85m bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
chek deze site

http://www.65plus.nl/