Actie-voerders

De afgelopen maanden is hier in de gemeente op uitgebreide schaal actie gevoerd tegen het plaatsen van kassen.Duizende handtekeningen zijn opgehaald-waar pamfletten op geplakt konden worden-hangen pamfletten-Aan ieder lantaarnpaal-boom en hekwerk hangen deze dingen.Een afschuwelijk gezicht.Nu gaan de plannen om kassen neer te zetten niet door-dat is twee maanden geleden al bekend gemaakt-Maar wie haalt nu de troep weg van de actie-voerders?Want nu zie je geen mens meer...
Doet de gemeente dat of moeten ze het zelf doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, jammer is dat dan he? Het neemt meteen een heleboel van hun geloofwaardigheid weg vindt ik. Goeie vraag...

Het beste antwoord

Ha, die Muts52;

Het zou de actievoerders sieren als ze hun eigen zooi zouden opruimen, maar ik denk dat de gemeente er wel voor zal opdraaien. Misschien kunnen ze de actiegroep een rekening sturen of ze oproepen te helpen bij de schoonmaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Zeker aangezien hun acties succesvol zijn geweest vind ik dat je van de actievoerders mag verwachten dat ze zelf de rotzooi opruimen. Helaas zullen ze dit waarschijnlijk niet doen en komt het erop neer dat de gemeente het kan gaan opruimen. Je kan moeilijk alle actievoerders oppakken en dwingen de rotzooi op te ruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me echt een taak voor de actievoerders die hebben ze immers opgehangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klusje voor de gemeente,en de kosten voor de belastingbetaler,zo gaat dat meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk!
De eerste prioriteit van actievoerders is protest en de 'barricade'! De nazorg van deze actie is voor 'anderen'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou er van uit moeten gaan dat dan ook de aktievoeders de rommel weer opruimen. Maar nu dat niet gebeurt is het misschien tijd om aktie te voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de actie legaal was.
Dan zal de gemeente de boel wel opruimen..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemeente zijn we eigenlijk zelf. Wij betalen het, terwijl de actie-groep de troep maakte.

Iedereen vindt dat hij of zij recht heeft om boos te zijn, verontwaardigd te zijn, maar tevredenheid/dankbaarheid naar de overheid mag ook best getoond worden, vind ik.

Een samenleving kan ook alleen maar echt goed werken als datgene wat genomen wordt van de samenleving door onvrede, ook weer wordt teruggeven bij tevredenheid.

Het zou voor de actiegroep een mooie feest-reunie kunnen worden om de posters eraf te halen...

Maar goed, misschien is dat iets voor de toekomst en moeten we de eerstkomende jaren nog even lekker allemaal op elkaar alleen maar blijven 'inhakken'. Aan ons de keuze...