waarom zetten boeren hun tractor vaak midden op het land na het werk?

Ik zie savonds altijd tractoren staan midden op de velden... waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dan weten ze waar ze de volgende keer moeten beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat lijkt me heel onlogisch. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat jij naar huis rijdt, en dan tractors ziet staan. De bestuurder is dan wellicht thuis aan het eten en heeft een deel vd apparatuur laten staan. Maar als het werk op het land gedaan is gaat de tractor mee naar huis normaal gesproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is de tracktor goed zichtbaar en dat is veiliger. Iemand die iets met de trekker wil zal eerst het hele land over moeten. De boer moet er wel wat voor over hebben want hij moet een eind lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat dacht ik ook..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was eerder.
Weet je wat een goeie tractor wel niet kost,vaak 1000 euro per pk ,die laat je niet zomaar alleen staan,nee hij kan vast zitten in de modder en wacht op hulp,meestal zijn het machines die overnachten tot de volgende dag,of een oude tractor die voor een beregenings installatie staat in de zomerdag,maar een tractor die neem je s,avons gewoon mee naar huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja... ik zag ze afgelopen zomer toch echt regelmatig staan savonds laat nog... en niet 1 of 2... maar veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja in de polder werken ze vaak met meerdere tractoren tegelijk,of wonen inderdaad verder van huis,daar heb ik geen ervaring mee,maar hier liemers-achterhoek nemen ze ze echt mee naar huis.
Waarschijnlijk hebben ze t werk nog niet af, zijn ze even aan t eten.