Wat is de veiligste manier van daten ?En waar kan je dat het beste doen ?

Ik heb nog nooit een date gehad en weet niet hoe je dat het beste aanpakt .Heeft iemand tips voor me ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Openbare plek altijd.
Iets waar jij de weg kent. En nog liever waar je iemand kent die daar werkt.
Ga er zelf heen en ga zelf weer terug naar huis. Nooit naar een donker plekje gaan. Tenzij het de bioscoop is En nee is nee. Als de ander dat niet respecteerd... Op naar de volgende.
Zo dat waren de veiligheidsvoorschriften. ;-)
Maar het belangrijkste is heb lol. Het voelt misschien als een sollicitatie gesprek. Maar het is eigenlijk een ontmoeting om te kijken of jullie bij elkaar passen. Allemaal vrijblijvend
Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

person to person.en dan een rustige openbare gelegenheid bezoeken.cafe,of iets dergelijks.
houd het kort,een uurtje of zo.in de gewone kleding die je zelf het gemakkelijks vind zitten.ben je nerveus,zeg je dat gewoon.vermijdt het woordje 〃ik〃.komt er een tweede keer,neem een bloemetje mee.of iets wat je hebt onthouden tijdens het gesprek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd op een drukke openbare plek.
zorg dat er minstens 1 persoon is die weet wat je gaat doen en met wie en waar, spreek met deze persoon ook af dat hij/zij je belt na een uurtje.
Maak lol ! wees open en vooral eerlijk.
Is het een tegenvaller, zeg dat dan ook, is het de ware... geniet !

ook belangrijk... ga na de date niet meteen naar huis maar naar een vriendin of zo, hij hoeft maar achter je aan te rijden om te weten waar je woont!

veel plezier !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien beetje overdreven die laatste maar wel goeie tip! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee vind ik niet overdreven, wie weet is het wel zo'n gek.