Van het begrip "kaderdoelstellingen" heb ik bij het organiseren van evenementen nog nooit gehoord. Binnen de communicatie is dat in elk geval geen gebruikelijke term. Wel bepaal je, voordat je een evenement organiseert, wat de doelgroepen, doelstellingen en middelen (budget) zijn.

Ik denk dus dat je doelt op de (hoofd)doelstellingen die bij het organiseren in acht genomen moeten worden.
Een voorbeeld: een bedrijf dat overlast voor omwonenden veroorzaakt, kan ervoor kiezen om (onder andere) voor die doelgroep een evenement te organiseren.

Als doelstellingen noteer je wat je met dat evenement beoogt, b.v.:
- het verbeteren van de relatie met omwonenden;
- meer begrip verkrijgen van omwonenden voor de overlast;
- informeren van de omwonenden over de berichtgeving bij overlast;
- laten zien dat de fabriek alles in het werk stelt om overlast te voorkomen;
- etc.

Dat zijn dan de doelstellingen die bij de organisatie van het evenement centraal staan. (Overigens zou ik in dit geval wellicht ook de politiek, de pers en de eigen medewerkers uitnodigen. Voor die doelgroepen kun je dan weer aparte subdoelstellingen formuleren).

Op de website hieronder vind je meer informatie over het organiseren van evenementen en het formuleren van doelstellingen.
Pieter2011