Wat gebeurd er over het algemeen met mensen die ex werknemers zijn bij Area 51?

Is heb wel eens gehoord dat je dan een soort van gehersenspoeld wordt omdat ze anders bang zijn dat er geheime informatie verspreidt wordt.

Aan welke afspraken moeten ex werknemers zich houden?

Wie kan me er wat over vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Oei, jij hebt iets teveel films gekeken...

Mensen die aan geheime projecten werken zijn niet anders dan artsen en advocaten. Die hebben een geheimhoudingsplicht. Praten ze over zaken waar ze niet over mogen spreken dan kunnen ze aangeklaagd worden.

In geval van Area 51 praten we dan over een militair object. De zo'n zaak zal dus via de militaire rechtbank behandeld worden. Daar gelden nog strengere regels wat betreft geheimhouding enzo, dus daar zul je in de krant niet veel over lezen. En de straffen zullen ook niet mals zijn kan ik je verzekeren. Ex-werknemers laten het dus wel uit hun hoofd om al teveel te gaan kletsen.

Toegevoegd na 6 minuten:
By the way,

De informatie op Area 51 is niet zo geheim als het ooit werd gehouden. Waarschijnlijk is het meest beruchte 'lek' dat van Bob Lazar die beweerde dat zich op Area 51 echte UFO's bevonden, in het bijzonder in een deel van Area 51 gelabeld als S4, een bewering die hij later weer zou intrekken.

www.ufomind.com/area51/people/lazar/

Area 51 is een test faccilliteit voor projecten zoals het Stealth bommenwerper en het sky lab-programma.

http://en.wikipedia.org/wiki/Area_51