Nep-tv's worden ook wel dummy's genoemd. Er bestaan dummy's van allerlei artikelen en er zijn inderdaad winkels die gespecialiseerd zijn in dergelijke kunstproducten. In Emmen zit zo'n winkel en je kunt er ook via internet bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de link!
:)

Andere antwoorden (1)

Die nep t,v komen uit een ver buitenland.maar ze zijn wel te koop in Nederland,kijk eens op een site van etalagemateriaal ooit heb ik ze ook eens gekocht om op een serie kasjes te zetten op een beurs.Ik heb ze toen op een site gekocht maar weet niet meer waar.