Welke maffia is machtiger?

Ik had een discussie met een vriend van mij over welke maffia machtiger is in de vs de Russische of de Italiaanse. Ik dacht de Italiaanse vanwege de sterke banden met de "legale" wereld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet zeker de Belgische maffia niet, of we komen eens langs. :p

Het beste antwoord

Hoewel men bij de naam maffia meestal denkt aan de Italiaanse maffia, of misschien nog aan Colombiaanse drugskartels, vormt de Russische maffia al jaren op z'n minst een even grote bedreiging. Ze is rijker, machtiger, beter georganiseerd en bovenal veel gewelddadiger dan de Italiaanse maffia. Bij de Russen zijn er geen erecodes, er is slechts één gebruik: keihard, nietsontziend geweld. De Russische maffia groeit nog steeds, niet alleen in Rusland en de Verenigde Staten, maar ook in West- en Midden-Europa..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Russische maffia is de sterkste want de Russische is de grootste en heeft de beste wapens