Ha, die Gast9024;

Er wordt geschat dat ruim anderhalf miljard mensen op de wereld momenteel moslim zijn, maar die leven natuurlijk niet allemaal in 'de islamitische wereld'. Andersom wonen er in islamitische landen natuurlijk ook weer mensen die geen moslim zijn. Bovendien is er waarschijnlijk geen sluitende definitie van het begrip 'islamitische wereld'. Een cijfermatig 100% correct antwoord is op jouw vraag dan ook niet te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Buiten dat 'de islamitische wereld' niet bestaat, net zomin als 'de atheistische wereld'...

Een kwart van de wereldbevolking is islamitisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NUL, gelukkig is de wereld niet islamitisch...

En alleen een islamietje kan dat weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De islamistische wereld staat tegenover de westerse wereld. Maar in een ideale wereld kunnen die twee goed met elkaar overweg. Maar ja sinds de koude oorlog voorbij is heeft men blijkbaar behoefte aan een nieuwe vijand.
En kom nou niet aanzetten met 9-11, Amerika heeft veel meer doden veroorzaakt over de gehele wereld (o.a. met nutteloze oorlogen en embargo's) en ze gaan maar door zonder dat iemand ze kan stoppen. Doen ze bijv. iets aan de ellende in Afrika, nee, want daar is geen geld mee te verdienen, wel met de verkoop van wapens aan die 'warlords'. Vietnam, Korea, Israel, Afghanistan, Irak, hoe nutteloos allemaal. En de burgers lijden.
Gek he, dat er een keer een groep burgers terug vecht, dat kan niet, wij mogen alleen de niet-westerse wereld klein krijgen, zij mogen niets terug doen. Want wij, in het westen, hebben gelijk. Zij niet, zij komen uit een andere wereld.