is er een manier om uit te zoeken wat de goedkoopste energieleverancier is, zonder je verbruik in te moeten vullen?

Het is voor mij niet mogelijk, deze gegevens tegelijkertijd te lezen en in te voeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Waarom zou je ze tegelijk moeten lezen en invoeren, da's toch nergens voor nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je bij alle sites je energieverbruik moet invullen, moet je dus je energieverbruik kunnen lezen, ik kan dat wel, maar omdat ik blind ben, kan ik dat leesprogramma niet openen, als ik ergens anders mee bezig ben.
Cryofiel
12 jaar geleden
Aha, nu begrijp ik het! Kun je het energieverbruik misschien eerst lezen, dan ergens opschrijven, en dan de vergelijkingssite openen? Of het energieverbruik onthouden? Daarbij mag je best afronden, het komt niet zo nauw. Als je bijvoorbeeld 1531 kuub gas per jaar verbruikt, dan kun je op de vergelijkingssite best 1500 invullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lief dat je meedenkt, dit is niet mogelijk, omdat ik geschreven briefjes niet kan lezen met mijn programma en met onthouden is het ook lastig, omdat er vrij veel tijd zit tussen het opstarten van internet en het sluiten van het leesprogramma.
Cryofiel
12 jaar geleden
Oh, ik dacht dat je andere manieren van "opschrijven" zou hebben. Misschien een braille-printer, of het getal vormen op een telraam, of het getal neerleggen met dobbelstenen - zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met braille zou het inderdaad wel kunnen, maar mijn tang is stuk

Het beste antwoord

Hier kun je vergelijken. Hou er wel rekening mee dat sommige leveranciers een welkomstpremie geven en dat die in mindering is gebracht op het totaalbedrag. Geeft een beetje een vertekend beeld omdat hij dan heel goedkoop lihttp://www.gaslicht.com/energie-vergelijken/energiewijzer.aspx?gclid=CKyT-Jyxua0CFQKEDgodSH5RnQjkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry, ging iets mis met het laatste woordje.
De link begint uiteraard met http, de li hoorden bij lijkt, want er moest staan: omdat hij dan heel goedkoop lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je de link nog eens sturen, ik krijg het niet voor elkaar, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen adres of gegevens in te vullen, naar beneden scrollen en dan zie je de prijzen per leverancier. Hou wel die korting in de gaten, want die geeft een vertekend beeld
http://www.gaslicht.com/energie-vergelijken/energiewijzer.aspx?gclid=CKyT-Jyxua0CFQKEDgodSH5RnQjkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt deze lukt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord