Ja, de BSB (Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten) van de Marechaussee en de DSI (Dienst speciale interventies) van het KLPD.

Hieronder een leuke link waar je echt (heel) veel info kan vinden over interventie teams.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dit filmpje is echt fake, dat snap je wel toch hoop ik?
ik ben daar ook mee bezig maar volgens mij bestaat er niet een isb, ik heb overal op internet gezocht, alleen volgens zombiealarm.nl bestaat er een isb. ik denk dat ze bedriegers zijn. ik probeer uit te vinden hoe het zit, en of deze jongens gelijk kunnen hebben, of dat het niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet de vraag of het bedriegers zijn: dat lijkt mij een feit! (zie http://hoax.blog.nl/nieuws/2011/08/29/clairy-polak-is-een-zombie-nieuw-programma-blijkt-doorgestoken-kaart bijvoorbeeld!) Wanneer je de facebooks van "de moeder" en van Christel en haar vrienden bekijkt, zie je dat deze allemaal pas sinds ca. 2 maanden bestaan (toen is kennelijk het plan ontstaan om een grote grap uit te gaan halen...!)
De zombie-leaks-website "z-leaks" is natuurlijk ook hartstikke nep en grappig bedoeld...! De website van de ISB, waarnaar gelinkt wordt via de website van het televisieprogramma Take 10 (http://programma.vpro.nl/take10/uitzendingen/1.html) , waarin vandaag het onderwerp zogenaamd besproken werd, stelt niets voor. Kijk maar: http://www.isbnederland.nl/
Dussss: geen twijfel over mogelijk dat dit een grap is!