Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig het ajax faantje van de autoruit te halen als je ergens moet parkeren in Rotterdam?

sportieve wagen in verband met vernieling, ..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

zou het zeker weghalen ja, is eigenlijk toegeven aan angst voor aso's maar op een kapotte ruit zit je niet te wachten denk ik
En ik snap best dat zo'n ding in Amsterdam een faantje heet maar het is een vaantje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja zeker. Heel verstandig aangezien veel Feyenoord supporters niet blij zullen zijn met je Ajax Faantje. Neem het zekere voor het onzekere. En neem geen onnodige risico's. Kom toevallig ook zelf uit Rotterdam :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat doe ik dus ook. Ik zet mijn auto in een andere buurt zelfs. Thuis pak ik mijn fiets en dan fiets ik naar de plek toe en zet mijn fiets op slot en pak mijn auto. Wanneer ik weer naar huis ga zet ik hem weer terug en pak weer mn fiets naar huis. Mijn auto is ook al meerdere keren 'aangepakt', maar meestal gooien ze een van mijn ramen in.
tijdens een wedstruid naast het stadion zou ik dat maar weghalen, een andere lokatie ( in rotterdam )zou ik niet echt denken dat het een probleem is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het risico niet nemen een raampje is gauw getikt
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Haha JA dat is zeker een risico.
Hier in Den Bosch hoeft je op een hoop plaatsen ook niet te parkeren met een FC Oss vaantje in je auto! Die ben je zo kwijt (incl. een raampje minder).

Advies: Niet doen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing