hoe ging de baarnse moordzaak precies?

een aantal vragen:
- rol officier van justitie?
-strafeis officier van justitie
-getuigen (hier kan ik nergens iets over vinden)
- hebben de verdachten bekend?

en het liefst ook nog wathoofdlijnen. Ik interesseer me erg voor moordzaken en hier is weinig over te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk is op de site van Peter r de Vries. Daar staat het een en ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.blikopdewereld.nl/Ontwikkeling/rechtspraak/98-opmerkelijke-rechtszaken/1058-eerste-baarnse-moordzaak-deel-1.html

Meerdere delen zijn er.