Welk formaat envelop moet ik hier gebruiken?

"A standard size self-addressed envelope. Please do not send DIN A4/A5"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een normale envelop voor een brief heeft het formaat C6: 114 bij 162 mm.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen A4 formaat en ook geen A5 formaat [de helft van A4]

Dus een gewone envelop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meest gebruikte is de #10

Deze is grofweg 10 bij 25 cm.
Hier past een A4 in drien gevouwen in.

[http://www.actionenvelope.com/ae/control/product/~category_id=REGULAR/~product_id=10_REGULAR]

Toegevoegd na 4 minuten:
Mijn antwoord heeft betrekking op de ENGELSE markt, gezien het feit je vraag over een ENGELS verzoek gaat..