Welke queen bedoeld Travie McCoy in zijn liedje 'Billionaire'?

Travie McCoy is geboren op 15 augustus 1981 in Geneva New York. en in zijn liedje zingt hij:

uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
smiling next to Oprah and the Queen

Maar het gekke is dat in de verenigde staten allemaal geen queen (koningin) bestaat. Welke queen bedoeld hij dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk de koningin van Engeland; queen Elizabeth.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij ging uit van de lijst van Forbes van invloedrijke vrouwen. Van hen zal Oprah Winfrey de bekendste Amerikaanse zijn. En toen zocht hij nog een andere bekende naam die in de tekst past. En ja, daar staat in de huidige lijst op nummer 49 Queen Elizabeth II. Andere namen zijn of langer, of onbekend - want wat zegt jou bijvoorbeeld Cher Wang of Zhang Xin (ook twee woorden, net als "the Queen")?
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oo tyy! (: