Heeft iemand een idee over hoe we als land of als individuen het beste de financiën kunnen regelen?

In de huidige situatie en met de verwachte toekomst

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

"Omgekeerd lenen" Dus sparen, eerst sparen en dan pas kopen en niet andersom.
Weten wát je uitgeeft, 1 week elke eurocent noteren geeft je overzicht. Is het belangrijkste 'overzicht'!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geef niet meer uit dan je hebt... Dat lijkt me de beste raad voor individuen en voor landen... En geef het niet eerder uit voordat je het werkelijk op je rekening hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handig is om te weten wat je per week kunt uitgeven .En je daar aan te houden ,een sport is om er van over te houden.