Wat is nu de rijkste mens op aarde?

Ik vroeg me af wie is nou de rijkste man/vrouw op aarde?

Dan niet kwá bezit maar echt alleen om de hoeveelheid geld,

Bill gates heeft 50 miljard, maar dat is toch de waarde van microsoft ? of heeft die echt 50 miljard op zijn bank(en)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de rijkste mens op aarde
is degeen die in liefde leeft
die leeft in harmonie
en met voor- en tegenspoed
toch in balans blijft.

Het beste antwoord

Dat is niet de waarde in Microsoft. Het is de waarde van alle aandelen en bezittingen die hij heeft.

Bill gates is trouwens sinds enkele jaren niet meer de rijkste man op aarde. Dat is de Mexicaan Carlos Slim.

Zie complete lijst op http://en.wikipedia.org/wiki/Forbes_list_of_billionaires_(2011)

Toegevoegd na 9 minuten:
Wat jij vraagt, de hoeveelheid geld op zijn bankrekening, is niet bekend, en eigenlijk ook niet zo relevant.
Het zal vast enkele honderden miljoenen, of zelfs miljarden, zijn.

Zijn bezittingen, $56.0 miljard, wél. Dat is de waarde van zijn bezittingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De rijkste man is Dhr Rothenberg. Deze man bezit de Fed Federal Reserve Bank en leent geld aan de U.S.A tenenover 30% rente. Hij bezit meerdere banken over de wereld.