Wat zijn de rituelen bij satanisme?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sharona, ik kan me voorstellen dat mensen hiervan schrikken, dus ik kan je alleen aanraden zelf hiernaar op zoek te gaan. Satanisme schrikt mensen af vanwege de term satan en alle kwaads dat hem terecht is toegeschreven. Verder zijn de rituelen van satanisme niet anders dan van andere sekten of andere religies.

Satanisme kent rituelen, maar het is aan iedere satanist om voor zichzelf te beslissen in welke mate of hoe frequent rituelen een plaats krijgen in zijn leven. De Church of Satan organiseert maar heel zelden ceremonies voor haar leden, daar men niet wil dat men teveel naar de Kerk gaat kijken voor entertainment. Wie dat wil kan echter, alleen of in groep, zelf rituelen uitvoeren, en het satanisme maakt daarin onderscheid tussen twee types rituelen: ceremonies en magische rituelen. Toegevoegd na 1 minuut: De rest kan je allemaal vinden op google want ga daar verder geen antwoord op geven. Voor het geval ik iemand op verkeerde gedachten ga brengen

Niemand zal er inhoudelijk op ingaan, niemand... Iemand moet dat doen en meemaken en er niet over vertellen... Dus ook ik zal het je niet vertellen... Ik kan er wel wat over zeggen. Het zijn gebruiken, oeroude gebruiken... Net als er gebruiken zijn in in kerkelijke mis... Dat zijn ook rituelen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100