Wat zijn de rituelen bij satanisme?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je dat willen weten???
Ik ken ze zelf niet en wil ze ook niet kennen.
Ik ga hier ook geen duidelijk antwoord op geven om andere gebruikers niet te kwetsen.
Maar als je het per se wil weten kan je op google intoetsen rituelen satanisme en je komt genoeg sites tegen die je verder kunnen helpen.

Het beste antwoord

Sharona,
ik kan me voorstellen dat mensen hiervan schrikken, dus ik kan je alleen aanraden zelf hiernaar op zoek te gaan. Satanisme schrikt mensen af vanwege de term satan en alle kwaads dat hem terecht is toegeschreven.

Verder zijn de rituelen van satanisme niet anders dan van andere sekten of andere religies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Satanisme kent rituelen, maar het is aan iedere satanist om voor zichzelf te beslissen in welke mate of hoe frequent rituelen een plaats krijgen in zijn leven. De Church of Satan organiseert maar heel zelden ceremonies voor haar leden, daar men niet wil dat men teveel naar de Kerk gaat kijken voor entertainment. Wie dat wil kan echter, alleen of in groep, zelf rituelen uitvoeren, en het satanisme maakt daarin onderscheid tussen twee types rituelen: ceremonies en magische rituelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De rest kan je allemaal vinden op google want ga daar verder geen antwoord op geven. Voor het geval ik iemand op verkeerde gedachten ga brengen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand zal er inhoudelijk op ingaan, niemand... Iemand moet dat doen en meemaken en er niet over vertellen...

Dus ook ik zal het je niet vertellen...

Ik kan er wel wat over zeggen. Het zijn gebruiken, oeroude gebruiken... Net als er gebruiken zijn in in kerkelijke mis... Dat zijn ook rituelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekijk eerst de 6-6-6 mis welke online is te vinden. Dat is de hoge mis van 6-6-2006.
Lees dan alle teksten door van "the church of Satan" en van "de officiële site"
Lees vervolgens de satanische bijbel door en vind je in het boek of anders is het satanisme niet voor jouw bedoeld.

Drank, drugs worden vaak geassocieerd met het satanisme, maar dat is een flink misverstand. Een satanist is een "iktheïst" en hijzelf is de hoogste god, dus wees zuinig op jezelf. Ook criminaliteit wordt niet gedoogd door de kerk van Satan.

En dan nog is satanisme niet iets waar je tot bekeerd! Je wordt ermee geboren en het is een levensvisie- of houding.

Wil je meer weten over de rituelen? Walpurgisnacht!

Zonder kennis van de satanische bijbel hoor je er niet bij en dit schrift is de sleutel tot satanisme. Lees hem dus absoluut.

Ik ben zelf satanist en de weg erheen kan knap lastig zijn, dus wie zoekt zal vinden.