stelling!!!jij vind een wondermuntje,met dat muntje kan je 3x 'iets"afkopen.(dat er een einde aan komt)wat zou je afkopen????

bv oorlog,hongersnood,moorden,mishandelingen,verkrachtingen
ruzies,natuurrampen,slecht milieu,crediet crises enz enz enz

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

1) Cultuurverschil
2) Overbevolking
3) Gewetenloosheid.

Met het wegnemen van cultuurverschillen neem je de oorzaak weg van oorlogen en misverstanden, onverdraagzaamheid, etc.
Met het wegnemen van overbevolking neem je de oorzaak van honger weg, mensen kunnen blijven waar ze zijn en daar gelukkig oud worden
Met het wegnemen van gewetenloosheid wordt een groot deel van de misdaad voorkomen.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk uitgewerkt, al ben ik benieuwd naar de manier om overbevolking weg te nemen. Volgens mij hebben ze dat eerder geprobeerd. Toch +1
itsme
14 jaar geleden
:-) er werd niet gevraagd op welke wijze, ik kon het zo maar het probleem afkopen ...

Andere antwoorden (15)

Ontevredenheid, intollerantie en arrogantie.

Ik denk dat de wereld daarmee een stuk aangenamer zou worden en de zaken zoals jij noemt gaan dan vanzelf verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle ellende uit de wereld. Dus heb maar 1 muntje nodig en geef de andere

Maar als ik een keuze moet maken met 3 muntjes

oorlog, hongersnood milieu.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik zie dat er een heel stuk tekst is weggevallen bij mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeneeslijke ziektes
criminaliteit
honger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bio-industrie
ongelijkheid
verwoesting milieu
Rieneke1
14 jaar geleden
Dierenmishandeling, criminaliteit en milieuschade.
14 jaar geleden
zinloos geweld
oorlog
ongeneeslijke ziekten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat daar een boel eensluidende antwoorden op komen,de mijne zijn: oorlog,ongeneeslijke ziektes en domheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het onbekende tumor in mijn buik
Het overlijden van mijn zoon
Alle ellende die mensen kan overkomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
mooi persoonlijk antwoord, congoleo.
sterkte en beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@congeleo, daarom alle ellende de wereld uit. Sterkte +1
Respectloosheid.
Anderen (mens/dier) kwaad toebrengen.
Macht. (zonder macht is ook geen verdeeldheid, word iedereen dus gelijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontrouw,gewetenloosheid,ongevoeligheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
-Datgene wat de wereld onaangenaam maakt.
-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle narigheid, daaronder valt bijna alles waarom mens en dier zich miserabel kan voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Discriminatie
* Pedofilie
* Hongersnood
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kerstmis
Pasen
Pinksteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen dicriminatie ,iedereen gelijk.
Einde aan de economische crisis.
Geen dierenleed.