stelling!!!jij vind een wondermuntje,met dat muntje kan je 3x 'iets"afkopen.(dat er een einde aan komt)wat zou je afkopen????

bv oorlog,hongersnood,moorden,mishandelingen,verkrachtingen
ruzies,natuurrampen,slecht milieu,crediet crises enz enz enz

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1) Cultuurverschil 2) Overbevolking 3) Gewetenloosheid. Met het wegnemen van cultuurverschillen neem je de oorzaak weg van oorlogen en misverstanden, onverdraagzaamheid, etc. Met het wegnemen van overbevolking neem je de oorzaak van honger weg, mensen kunnen blijven waar ze zijn en daar gelukkig oud worden Met het wegnemen van gewetenloosheid wordt een groot deel van de misdaad voorkomen.

Ontevredenheid, intollerantie en arrogantie. Ik denk dat de wereld daarmee een stuk aangenamer zou worden en de zaken zoals jij noemt gaan dan vanzelf verbeteren.

Alle ellende uit de wereld. Dus heb maar 1 muntje nodig en geef de andere Maar als ik een keuze moet maken met 3 muntjes oorlog, hongersnood milieu. Toegevoegd na 5 uur: Ik zie dat er een heel stuk tekst is weggevallen bij mij.

Ongeneeslijke ziektes criminaliteit honger

bio-industrie ongelijkheid verwoesting milieu

Dierenmishandeling, criminaliteit en milieuschade.

zinloos geweld oorlog ongeneeslijke ziekten

Ik denk dat daar een boel eensluidende antwoorden op komen,de mijne zijn: oorlog,ongeneeslijke ziektes en domheid.

Het onbekende tumor in mijn buik Het overlijden van mijn zoon Alle ellende die mensen kan overkomen

Respectloosheid. Anderen (mens/dier) kwaad toebrengen. Macht. (zonder macht is ook geen verdeeldheid, word iedereen dus gelijk)

Ontrouw,gewetenloosheid,ongevoeligheid

-Datgene wat de wereld onaangenaam maakt. - -

Alle narigheid, daaronder valt bijna alles waarom mens en dier zich miserabel kan voelen.

* Discriminatie * Pedofilie * Hongersnood

Kerstmis Pasen Pinksteren

Geen dicriminatie ,iedereen gelijk. Einde aan de economische crisis. Geen dierenleed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100