HELP ik heb geen internet meer op mijn gsm..?

Ik heb blackberry.
Mijn probleem is dat ik niet weet welke beveiligingstype ik moet selecteren. Op mijn laptop is het WPA-personal. Maar ik heb dit niet als keuze staan op mijn blackberry..

Toegevoegd na 39 minuten:
ik heb een antwoord nodig.. so please answer :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook geen internet op mijn telefoon...en de wereld vergaat heus niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..ik denk dat u een 30+ bent.. sorry maar zo zaken zijn moeilijk te begrijpen voor ouderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ik ben geen 30+ maar 30- lol, ' ouderen ' ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja wij oudjes weten niet hoe belangrijk is om (a)sociale contacten te hebben via internet, zijn vele malen belangrijker dan een relatie met een persoon waar je rechtstreeks mee kunt spreken. Jullie hebben het vele malen zwaarder met al die nep-vrienden op allerlei socialmedium sites.
Cryofiel
12 jaar geleden
Toen ik nog 30-- was, dacht ik ook dat zulke dingetjes heel erg belangrijk waren. Sterker nog, toen ik een jaar of 14 was (puber), dacht ik echt dat volwassenen een heel vreemde belevingswereld hadden, en dat ze nooit zouden kunnen snappen welke dingen echt belangrijk zijn. Intussen ben ik 30+. Ik kijk nu met een lieve glimlach terug naar mijn onnozelheid van toen ik nog maar 14 was. Met dezelfde glimlach kijk ik terug naar mijn onnozelheid van toen ik nog 30-- was.

Antwoorden (1)

Volgens mij hoef je geen verbindingstype te selecteren, dit is namelijk automatisch dat type wat je op je laptop hebt ingesteld. Heb je het volgende geprobeerd?
Ga op je blackberry naar verbindingen beheren ( zendmast icoontje)
Klik op wifi netwerk instellen
Nu zie je een lijst met alle wifi netwerken in je omgeving. Klik op jouw wifi netwerk en voer het password van je wifi in. Dit zou moeten werken

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt: Verificatie bij netwerk mislukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens op een andere locatie verbinding te maken met een ander wifi netwerk. Als dat wel werkt, dan kan het liggen aan een instelling van je router, die niet met bb overweg kan. Zie onderstaand antwword op een forum:
Re: Wifi op Curve 8900
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Augustus 2009, 14:37:32 » Ik had hetzelfde WIFI probleem. Met een netwerk op een andere locatie bleek ik echter geen WIFI problemen te hebben.
Hier was een andere router geinstalleerd.
Het probleem werd dus beperkt en teruggebracht naar een instelling in mijn router, de Netgear WGR 614.
Na enig zoeken bleek dat hierin WMM- (wireless multi media) ondersteuning default aanstaat.
Toen ik dit uitschakelde maakte de BB 8900 Curve onmiddelijk een WIFI verbinding en gaf dit aan met een helder WIFI icoon op het scherm. Kennelijk kan de BB niet overweg met de subset van 802.11 waarin WMM geregeld is. Van deze site: http://blackberry-nl.com/index.php?action=printpage;topic=5030.0 Wordt misschien wel een wat technisch verhaal, misschien is er iemand die je hierbij kan helpen...