Zijn er al plaatsen in nederland,waar je de auto niet meer op straat mag wassen,?

omdat ze op veel plaatsen bezig zijn,hemelwater en rioolwater gescheiden af te voeren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad al plaatsen waar het niet meer mag, 1 daarvan is Almere.

Ja daar heb ik laatst een stuk over gezien op tv, en dat klopt! Ben alleen even kwijt welke plaatsen, maar dat zijn er aardig wat.

Weet dat mijn tante ook altijd haar auto bij opa en oma wast vanwege deze reden. Zij woont in Arnhem.

Wat is nog wel toegestaan als dat al niet mag volgens de wet... Inhalen wordt al bijna onmogelijk gemaakt... Roken buiten op stations mag ook al niet... Slaat die betuttelcultuur niet zo ver door dat binnenkort ALLES verboden tenzij het expliciet toegestaan is... Dan krijgen we borden als: Binnen deze cirkel is het toegestaan om adem te halen... In deze ruimte is het toegestaan om te denken... Buiten deze bebouwde kom is het toegestaan van het landschap te genieten... Waar gaat dit heen?

bij ons mag je je auto wel op straat wassen met zuiver water maar je mag geen reinigingsmiddelen gebruiken omdat ons regenwater op een zogenaamd infiltratieriool zit aan gesloten dat water zakt door poreuze buizen weer terug in de grond wel wordt blad en zand in de kolk opgevangen en die worden 1 a 2 keer per jaar leeggezogen

Ha, die Eef; Ik heb inderdaad al eens voorbeelden gehoord van gemeenten waar dat verboden is, ja. Wat zullen ze nu weer gaan bedenken; verbieden om met een vuile auto rond te rijden?

Bij mij in de wijk mag je de auto wel op straat wassen maar niet met zeep/sop, alleen maar met water.

bij mij mag het wel maar dan mag je alleen afspoelen en geen sop gebruiken,dit is regio doetinchem

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100