Waarom worden er naar pupulaire mensen soms dreigbrieven gestuurt?

Ik zal even een voorbeeld geven bevoorbeel selena gomez prachtig meisje maar sinds ze met justin bieber gaat hoor je dat ze bedrijgt word en al die shit waarom!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In dit specifieke geval waarschijnlijk jaloezie inderdaad. Maar over het algemeen neemt de kans op dreigbrieven sowieso toe naarmate iemand bekender wordt. Immers, des te meer mensen je kennen des te meer mensen een oordeel over je vellen. Dit kan zich uiten in fanmail, maar ook in dreigbrieven. Jaloezie kan hier een stimulans toe zijn, maar eigenlijk kan alles wat voor iemand een reden kan zijn om een ander niet te mogen kan bij een voldoende groot publiek leiden tot het versturen van dreigbrieven.

Omdat al die Justin Bieber fans stik jaloers op haar zijn en daarom vervelend gaan doen in de hoop dat ze het uitmaakt

vee| mensen doen dat omdat ze jaloers zijn op de persoon naar wie ze de dreigbrieven schrijven. Veel mensen willen graag in haar schoenen staan omdat zij gaat met de populairste jongen van dit moment. Ik hoop dat je het snapt!

omdat iets magischh der achter staat bij die schowbiz ,en business en dat heeft niet iedereen

omdat iets magischh der achter staat bij die showbiz ,en business en dat heeft niet iedereen dus Logisch

omdat iets magischh der achter staat bij de showbiz en business ,en dat heeft niet iedereen , ik word ook gemeen als ik niks gegeten heb dus is logisch