Wanneer zijn Occupy en Arabische Lente afgelopen?

M.a.w. Wat moet er volgens hun - in Jip en Janneke taal- gebeuren totdat het geen Arabische Lente meer is, of Occupy nodig is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beiden hebben gemeen dat er geen duidelijke politieke ideologie achter zit.Beiden hebben ook niet gedefineerd wat hun exacte doelstellingen zijn.Het zijn meer maatschappelijke bewegingen die op dit moment zo genoemd worden door de media.Met sarcasme zou je kunnen zeggen zodra de berichtgeving( media) ophouden met hierover te berichten is het zo als u het noemt afgelopen met Occupy en Arabische lente.
groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Occupy als ze geen zin meer hebben. En de arabische lente als ze weer zin krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een compacte uitleg. Denk er maar eens over na.
Als alle dictators in het Afrika afgezet zijn en het kapitalisme afgeschaft is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het zo zou uitpakken, zou dat zeer mooi zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Communisme werkt ook niet
vermoed dat dit en doorgaande beweging is.

Occupy geef ik meer kans: dit is een bijna tijdloos fenomeen.

de Arabische Lente is zorgelijk. hoop echt dat de militairen voor officiele verkiezingen gaan en bijvend participeren in het goede voor het volk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Occupy stopt pas als de overheid hun uitkering stop zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan stopt het hopelijk nooit ^^