Wat is de verhouding tussen de aan Griekenland gegeven staatssteun en het bnp van Griekenland voor/na de crisis?

Ik heb het geprobeerd uit te zoeken en dacht dat de steun veel meer was dan het bnp van Griekenland. Dat zou toch betekenen dat voor dat geld Griekenland zonder schulden een jaar had kunnen stoppen met werken? Hoe kan een land zulke hoge schulden krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze lenen teveel, en importeren te veel. En oorlog om Cyprus is ook best duur!