Weet iemand hoe ik een stukje tekst in het Hebreeuws kan laten vertalen?

Ik heb op internet al van alles afgestruind en kom verschillende vertalingen tegen. Weet dus totaal niet wat wel of niet goed is. Kunnen jullie mij helpen? Het gaat om: 'Liefde maakt sterk'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

האהבה נותנת כוח

Toegevoegd na 5 minuten:
of beter אהבה היא כוח
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Grappig: bij het lezen van de vraag denk ik daar moet Sherpa op antwoorden! Nou hangt het er alleen nog van af of de vraagstelster modern of bijbels Hebreeuws bedoelt. Of maakt dat in dit geval niet uit?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
interessant - een collega van me heette Ahuva
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt zeg! En wat is dan het verschil tussen het eerste en tweede?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerste is heel letterlijk "liefde geeft kracht". het tweede letterlijk "liefde is kracht", en is in het spraakgebruik gebruikelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan vind ik liefde geeft kracht mooier. Super bedankt sherpa!!! Ik laat het vereeuwigen op mijn lijf namelijk, is erg belangrijk voor mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!