waar kan ik mijn auto het beste neerzetten in amsterdam?

Ik wil eerst naar het centrum van amsterdam om vanavond naar een wedstrijd van ajax te gaan. Onder het stadion kan niet geparkeerd worden ivm een evenement in de arena. Wat is een goede/goedkope oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso niet op een stoep. Dat kost je 75€

Antwoorden (2)

P&r!!! Je kan je auto op parkeerplaatsen aan de rand van Amsterdam neerzetten, kost 6 euro en je krijgt dan voor elk persoon in de auto een ov kaartje waarmee je vanaf t parkeerterrein gelijk de tram in kunt stappen! Ik weet niet precies welk parkeer terrein het beste is maar Google wel! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hieronder de P+R terreinen in Amsterdam, met de prijzen (inclusief ov-kaartje) :
1 Amsterdam ArenA 6,00 euro
2 Amsterdam Buikslotermeerplein gratis
3 Amsterdam Gaasperplas gratis
4 Amsterdam Lelylaan gratis
5 Amsterdam Olympisch Stadion 6,00 euro
6 Amsterdam RAI nog niet bekend
7 Amsterdam Sloterdijk 6,00 euro
8 Amsterdam Zeeburg 6,00 euro
9 Amsterdam Zuid WTC 9,40 euro