wat is het nut van gratis wifi in een supermark?

Dan krijg dat mensen aleen maar aan dacht hebben voor hun telefoon en zo en niet luisteren naar bijvoorbeeld het kassa meisje alls ze wat vraagt

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij voorbeeld in de plus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En +je kan ik je niet geven, maar wel een goede vraag!
Jij bent misschien een van die weinigen die nog een vriendelijk woordje over hebben voor de kassierster? (y)

Het beste antwoord

Mensen willen tegenwoordig overal kunnen internetten (twitter facebook sociale media). Als 1 keten er mee begint (in NL McDonalds) dan moeten andere ketens wel volgen. Voor veel mensen is het hebben van geen Internet een reden om niet naar die winkel te gaan. En WiFi is toch sneller dan via het telefoonnetwerk. Overigens is het niet gratis, want het wordt gewoon doorberekend aan de klant. Dus ook aan klanten die nog een bakkelieten telefoon hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb op mijn iphone een AH-app met oa een boodschapenlijstje. Die werkt alleen met wifi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BoodSCHAPEN?! :)
Ik ben blij met wifi in de Plus. Het Iphone bereik is met de vele apparaten in de supermarkt bijna nul. Nu kan ik even een recept checken om te zien of ik wel alles in m'n karretje heb. Of andersom; ik zie mooie groente liggen en zoek er een recept bij en kan zo de rest van de spullen pakken.

Of even kijken wat er op internet staat over de wijn die in de aanbieding is. En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.
11 jaar geleden
Buiten de bovenstaande goede antwoorden wil ik graag nog aan toevoegen dat de klandizie van die supermarkt omhoog kan gaan door zo'n service.

Ook waar ze de "kinderhoek" hebben, staan nu meer stoelen zodat de kinderen (wachtend op de winkelende moeder of vader) relaxed kunnen chatten, video's kijken of spelletjes spelen, want ook kinderen van bijvoorbeeld 6 jaar tot en met 12 jaar (die dan in "de zeur fase" zitten) hebben tegenwoordig steeds vaker een smartphone ;)