Op het bedrijf waar ik werk is ingebroken, nochtans is er een alarm. Welke maatregelen kan je nog treffen om inbraak te voorkomen ?

Langs de buitenkant staan twee camera's. Ze zijn gewoon met een bestelwagen tegen de magazijnpoort gereden en hebben zaken ingeladen. Straks is er een spoedvergadering en moeten we "ideetjes" geven.

14 jaar geleden

Het beste antwoord

Meer camera's. En vooral: hoge kwaliteit camera's en opnameapparatuur.
Verder: nodig gewoon eens de politie uit bij 't bedrijf! Ze kunnen prima ideeën aangeven. Hebben ze ook eens een wat andersoortig verzetje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een aantal camera's installeren die NIET in 't zicht zitten, en bewust ook een paar die WEL in 't zicht zitten.
Verder: de echt waardevolle zaken: een grondkluis monteren (luik aan de bovenkant). Dan kunnen ze de kluis niet meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Onze buurman had er ook last van,de pui is al 3 keer geramd,en heeft nu betonnen palen voor zijn hele pui staan,kan men er met de auto niet meer dichtbij komen.
de palen zijn ongeveer 70 a80 cm hoog,en het staat niet eens lelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is dit wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beveiligers met waakhonden rond je bedrijf laten patrouilleren. Een hek rond je bedrijf en daar stroom op zetten. Camera's ophangen in en rond je bedrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik bij de entree een Roadblocker ( zie filmpje).
Dat voorkomt ongewenst in en uit rijden. Zéér effectief.
En zorg voor meer beveiliging. En misschien meer lantaarnpalen op het terrein waardoor ze sneller gezien kunnen worden en misschien herkennen mensen de dieven zo ook in het donker.
In het donker zonder licht herken je zelden iemands gezicht.

hopelijk helpt dit je.