Is er een organisatie of actiegroep die zich bezig houdt met het onderwerp verzorgingsstaat?

Ik moet voor school een organisatie zoeken of actiegroep die zich bezig houdt met ons hoofdstuk. Dit hoofdstuk heet: Van nachtwakersstaat tot verzorgingsstaat.

Kunnen jullie plz helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je zou eens kunnen kijken bij Per Saldo, de vereniging voor budgethouders van een PGB. Deze belangenvereniging komt op voor mensen die zelf hun zorg willen regelen en daar geld voor krijgen van de overheid.

Eigenlijk een vereniging die mensen helpt die de verzorgingsstaat hard nodig hebben, maar wel ZELF willen bepalen op welke manier ze verzorgd worden.
Bronnen: