Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ontvang al een tijd geen reclamefolders meer. Zo loop ik aanbiedingen mis (met het oog op 5 dec). Wie kan ik hierover bellen? ik woon in rosmalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelf ben ik folder bezorger en mij werd er gezegd dat netwerk vsp de enige is die folders bezorgd. als je daar even contact mee opneemt kunnen ze je zekers helpen man!

succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moeilijk te zeggen, bij ons in de buurt wordt de distributie verzorgd door de bezorgers van het week-krantje en daar staat vaak wel een telefoonnummer in, maar ja, de kans is dat je de weekkrant ook niet ontvangt.

Wat je zou kunnen doen is langsgaan bij een winkel die normaal gesproken wel folders verstuurd en daar aangeven dat je al een hele tijd geen folders hebt ontvangen. Zij hechten er uiteraard belang aan dat hun folders de geïnteresseerden bereiken. Sterker nog: Zij betalen om de folders in de bus te krijgen.
Kans is groot dat zij dan wel actie gaan ondernemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou contact op kunnen nemen met Interlanden Spreigroep (onderdeel van Wegener (www.wegener.nl) en uitleggen dat je geen folders (meer) ontvangt. Zij zouden je moeten kunnen vertellen wie in Rosmalen de distributie en bezorging van de folders verzorgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet bestaat Interlanden sinds mei dit jaar niet meer. Hun klanten zitten nu voor het grootste deel bij NetwerkVSP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.netwerkvsp.nl/nl/web/consumenten/klacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik loop achter dus. Thanks voor de correctie!
Een alternatief is je de folders per e-mail te laten sturen; bijna alle grote ketens hebben ze. Ik krijg ze oa. van Aldi, Lidl, Action, AH en C1000. Er site waar je alle aanbiedingen kunt zien: www.voordeelmuis.nl, of een waar je je op folders kunt abonneren: www.folders.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding