Wanneer geef je volwassen mensen als vermist op?

Achter in mijn tuin heb ik een B&B/vakantie huisje, dat verhuur ik het hele jaar.
De mensen kunnen het huren met of zonder ontbijt.
Nu is het verhuurd aan mensen die uit Canada komen en vannacht niet thuis gekomen zijn. (Geen auto op mijn oprit)
Nu is mijn vraag, hoeveel dagen moet ik wachten om ze als vermist op te geven als ze bv. vannacht weer niet komen?
Ze hebben op de dag van hun vertrek a.s. zaterdag een ontbijt geboekt, moet ik tot zolang wachten?
Ik denk dat ze gewoon een nacht bij familie of vrienden hebben geslapen, maar deze vraag kwam spontaan bij me op!

Toegevoegd na 13 minuten:
Bellen is geen optie, ik heb alleen een nummer uit Canada. Ze hebben alles al betaald, gelukkig.

Toegevoegd na 49 minuten:
Stel dat ze niet terug komen.............
Tot zaterdag wachten misschien, alleen heb ik dan een nieuw probleem, er komen 's middags nieuwe gasten, wanneer moet ik die dan melden dat ze er nog niet in kunnen?
1-2 dagen er voor?

Toegevoegd na 2 dagen:
Iedereen bedankt voor het antwoordt geven en allemaal een +

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou goed kunnen dat ze gewoon een nacht ergens anders slapen. Probeer ze eens te bellen, als je hun nummer heb tenminste. Wacht nog 1 of 2 dagen en ga dan met de politie overleggen.

In jouw situatie wachten tot einde van hun boeking, tot zaterdag dus. Ze kunnen bij familie op bezoek zijn of ergens een hotel gepakt hebben omdat ze je huisje misschien toch niet zo leuk vinden. Je weet het niet. Maar moet jij daar nog schoonmaken? Kijk dan alleen of de spullen er nog liggen en wacht dan af, of ze zijn vertrokken zonder te betalen.

gewoon even afwachten. heb je eventueel een mobiel nummer van hen? kun je bellen en je bezorgdheid uiten. als vermist opgeven, of kontakt met de politie opnemen zou ik pas doen als ze volslagen onbereikbaar bijken en ze ook vannacht niet in het huisje overnachten.

in principe 24 uur. (dit is als je diegene persoonlijk goed kent bijvoorbeeld: familie, vrienden etc) Ik zou nog 1 a 2 dagen wachten, en dan naar het nummer uit Canada bellen. Toegevoegd na 4 uur: Ik zou dan donderdag proberen ze te bereiken in Canada, als dat niet lukt dan vrijdag nog een keer bellen.

Ik zou pas actie ondernemen als ze zaterdag niet op komen dagen. Dit zal ook de politie aangeven, een volwassen persoon kan en mag zich vrij bewegen.

Ik zou tot zaterdag wachten,zeker als er nog spullen van ze in het huisje ligt.Ze zijn per slot van rekening op vakantie en genieten van Nederland.En betaald hebben ze al dus zit er niet over in.