Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een tandendoosje kopen?

Mijn zusje haar 1ste tandje is eruit, maar nu wil ik een doosje voor haar tand kopen. Ik haal het graag in een gewone winkel, niet via internet ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de etos heb je er ook een voor €2,99. Je kan kiezen uit de kleuren rood, blauw, groen en naturel(hout).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In een babyspeciaalzaak heb je veel kans, of ga eens bij de tandarts langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij wereldwinkels kun je vaak allerlei kleine doosjes vinden. Vroeger had Unicef, die ook via wereldwinkels verkoopt, ook speciale houten doosjes voor tanden.
Bij de bron staat een website, waar je kunt opzoeken waar de dichtsbijzijnde wereldwinkel zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de juwelier daar kun je dan ook nog de naam in laten graveren als je dat wil.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Heel leuk is een firsty tandendoosje, hierin kun je de tandjes bewaren zoals ze in de mond zaten, op een rijtje dus. Ze zijn via internet, maar ook in enkele winkels te kopen (zie de 2-de link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst een houten tandendoosje met naam erin laten graveren voor mijn drie kids. Deze vond ik goedkoop en persoonlijk. Ze hebben ze op meerdere plekken maar ik had mijne bij Joehoe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding