Kun je het maken om via twee verschillende uitzendbureaus op de zelfde baan te solliciteren?

Aan de ene kant wil ik de kans vergroten dat ik word voorgedragen en word uitgenodigd voor een gesprek, aan de andere kant maakt het wellicht een slechte indruk op het bedrijf, en zijn de uitzendbureaus niet blij als ze er achter zouden komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

1. ze vinden het vervelend als je het expres doet.
2. Het bedrijf zegt: Die jongen/meisje is al voorgesteld door het andere uitzendbureau.

Samenvatting: Niet doen, is zinloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk ,je laat zien dat je graag vr die functie bij dat bedrijf wil werken ! Die firma heeft z'n vacature OOK op verschillende plekken uit gezet ,vrijheid blijheid . Mochten ze je er toch negatief op aanspreken ,wees niet bij de hand ,maar zeg dat je gewoon een goede kans wil maken ,je bent dan doortastend ,enthousiast ,gretig ,allemaal prima Vd werkgever.alleen moet de p.z m wat harder werken !