Is kaddafi nou echt dood?

Is hij nou echt dood?
Zo ja, hoe is hij doodgegaan?
Kan het niet echt wijsworden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
ja, hij is gelyncht door de 'vrijheidsstrijders'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het niet, misschien is hem vrijuit gegeven en zit ie ergens verscholen, om angst te voorkomen hebben ze gezegd dat hij dood is, maar misschien is dat wel erg paranoide en onzin.. je weet het niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat hij na 3 dagen weer opstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waar is Kaddafi nu?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
In het winkelcentrum: http://www.telegraaf.nl/binnenland/10767971/__Lijk_Kaddafi_in_winkelcentrum__.html?p=1,1

Antwoorden (5)

Hij schijnt door zijn hoofd te zijn geschoten toen ze hem oppakten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is nu 99% zeker dat ie dood is.

Hij ging dood omdat hij met een konvooi wou ontsnappen uit sirte toen hebben de 2 groepen NAVO & NTC het vuur op hem geopend. Daardoor heeft hij dodelijke verwondingen opgelopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
OP DE BRON STAAN SCHOKKENDE FOTO'S!

Toegevoegd na 13 uur:
Alles is nu bevestigd. khadaffi is nu echt dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is NTC voor groep?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De libische overgangsraad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dank
Hij is volgens nu.nl door zijn hoofd en benen geschoten toen hij probeerde te vluchten uit Sirte.

Als je de bron opent kan de afbeelding die op de site staat als schokkend worden ervaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na de Libische leider Muammar Kaddafi zijn ook zijn zonen Saif al-Islam en Mutassim gedood. Dat heeft de Libische staatstelevisie donderdag gemeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Op youtube staat zelfs een filmpje. Kijken op eigen risico natuurlijk. Ik plaats geen link.