Ik ben in Leiden of Oegstgeest mijn Portemonnee verloren. Welke stappen moet ik ondernemen?

Inhoud:

ID Kaart

Bankpas (Mijn geld al digitaal overgemaakt naar een andere rekening)

OV Kaart (met studentenreisproduct)

Zorgpas

Toegevoegd na 1 minuut:
Graag specifieke informatie met links/adressen/telefoonnummers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ID-kaart:

Aangifte doen bij het dichtsbijzijnde politiebureau.

Bankpas:

http://www.bankenvergelijking.nl/kaartverlies-melden/

OV kaart:

http://www.ov-chipkaart.nl/services/verloren/

Zorgpas:

Melden bij uw zorgverzekeraar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop eigenlijk hem nog terug te krijgen. Als die passen blokkeren is niet echt handig/kostenloos. Waar zou ik dan naar toe moeten gaan? Gemeente? Politie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel bij de politie als bij de gemeente dien je te zijn voor het verlies, jou ID-kaart moet namelijk ingeleverd worden bij de politie, de rest bij de gemeente. Ik hoop voor je mee dat het gevonden wordt door een eerlijke vinder en je alles in goede staat terug krijgt.

Andere antwoorden (2)

Zelf heb ik ooit mijn porto verloren en heb toen exact dezelfde reis gemaakt die ik die dag had gedaan ( alle zelfde straatjes gelopen ) en warempel..ik had hem weer gevonden.

Als je de mogelijkheid heb kan je dat gaan doen, zo niet de politie bellen en informeren of hij gevonden is, en anders zeker aangifte doen en alles blokkeren.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat al gedaan. Ik weet precies tussen welke twee punten (500 meter) hij verloren is ook. Toch geen succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is hij wel verloren? niet toch gezakkenrold?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien wel. Ik weet het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ai , balen, heb je wel alles al geblokkeerd?
bij beide gemeentes informeren of de portemonnee gevonden is, sinds 1 januari 2011 worden nl gevonden en verloren voorwerpen bij de gemeente geregistreerd en niet meer bij de politie